miško joga.

Viduramžiais buvo manoma, kad augalo išvaizda nusako, kurią kūno dalį būtų galima tuo augalu gydyti. 

 

Man patinka liestis prie medžio kamieno, o basomis pėdomis, kaip aš sakau, „bučiuoti žemę“. Samanų kilimas - švelniausias ir prabangiausias, koks gali būti tinkamas atlikti lėtais judesiais miško jogą.  Eukariotų karalystę sudarančios samanos, savo pavadinimais žada tikrą miško pasakos pajūtį: ylvaisūnai, samanūnai, paprastoji maršantija, kerpsamanės... Kiekviena minkšta jų dalelė sušvelnina miško jogos judesius. 

Kvėpavimo ir ritualinių (arba, kaip aš pati sau vadinu - „kasdieninių“) veiksmų programa sudaryta žmonėms, norintiems aktyvesnės, nei tik lėtas vaikščiojimas (shinrin-yoku), veiklos miške. Dalis pratimų mūsų visų gali būti gerai pažįstami, bet seniai jau pamiršti - tačiau šie pratimai sukurti atsižvelgiant į tam tikras rekomendacijas, kurias pristatau miško jogos metu.

Miško joga - naujas, dar net paieškose sistemoje nerandamas žodžių junginys (rašau 2020 03 16), kurį sukūriau atsižvelgdama į jau pastebėtus miško terapijos klientų poreikius. Ir, žinoma, savo pačios patirtis. Todėl prasidėjus šiltajam sezonui, pakviesiu į šiuos užsiėmimus.

©Aistė Virketė. Visos intelektinės nuosavybės saugomos. Draudžiama kopijuoti, plagijuoti ar kitais būdais platinti informaciją, kaip savo, nenurodant kūrybos ir teksto autoriaus.